آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس‌دهی منظم و فعال پایانه‌های مسافربری مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت عزل مدیر بحران شهرداری مشهد چه بود؟ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم فرماندار سرخس: ۶۰ میلیون مترمکعب سیلاب مشهد از مرز‌های شمالی خارج شد
سرخط خبرها

عضو شورای شهر مشهد: در دو سال گذشته عوامل مختلفی سعی در ایجاد حاشیه برای شورا و مدیریت شهری داشتند

  • کد خبر: ۱۷۵۸۱۰
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
عضو شورای شهر مشهد: در دو سال گذشته عوامل مختلفی سعی در ایجاد حاشیه برای شورا و مدیریت شهری داشتند
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در پروژه‌های مختلف اقتصادی در سالیان گذشته طوری عمل کردند که امروز با تلاش زیادی باید مشکلات را حل و فصل کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید دبیریان امروز ۲ مردادماه، در هشتادوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: برای ما جای سوال است. ما را چه شده و چه پشت پرده‌ای وجود دارد که کسی عملکرد ما را زیر سوال می‌برد و ککمان نمی‌گزد؟ یا هیچ عملکردی نداشتیم یا اگر داشتیم دفاع کنید و روابط عمومی فعالیت‌ها را به درستی و کامل منتقل کنند.

وی بیان کرد: در بسیاری از پروژه‌ها و موضوعات مختلف شاهد قصور مدیران هستیم. هیچ فرایندی تعریف نشده که اگر مدیری قصور و کم‌کاری کرد با وی برخورد شود. در پروژه‌های مختلف اقتصادی در سالیان گذشته طوری عمل کردند که امروز با تلاش زیادی باید مشکلات را حل و فصل کنیم.

دبیریان خطاب به شهردار گفت: شما در جلسات ادعا‌هایی را مطرح کردید که پروژه‌محور و با سرعت صد چندان عمل و کار را شروع می‌کنید. چه زمانی می‌خواهید شروع کنید؟ زمان در حال گذر است. در دو سال گذشته عوامل مختلفی تلاش کردند شورا و مدیریت شهری را به حاشیه ببرند. در حال حاضر تمام کار‌ها و پرپژه‌های شهردار قبل ادامه پیدا می‌کند. ما سرعت بیشتری را انتظار داریم، موتور خود را روشن کنید، وقت کم است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شما خود را وابسته به جریان اصولگرا می‌دانید، اما عملکرد شما و انتظاری که ما داریم وابسته به جریان انقلابی و اصولگرایی نیست. جایی باید عملکرد را ببینیم که از مدیران وضع موجود و مدیران همیشه مدیر استفاده نکنید، مگر نفرمودید از جوانان استفاده می‌کنید و حلقه مدیران همیشه مدیر را به هم می‌زنید؟ این برای گرفتن رای بود یا اعتقاد قلبی داشتید؟ به جوانان در مدیریت شهری اعتماد کنید. جوانان متخصص و متهعدی وجود دارند که اگر به آن‌ها اعتماد شود از بسیاری از مدیران به ظاهر باسابقه شهرداری بهتر عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه در زمینه انتصابات حواشی زیادی وجود دارد، عنوان کرد: هیچ فردی از اعضای شورا در زمینه انتصابات دخالت نمی‌کند، اما شنیدیم پست‌هایی را به برخی مدیران بیرون از مدیریت شهری وعده دادید، اگر اینگونه بود از آن‌ها رای اعتماد می‌گرفتید. آبروی افراد برای مدیریت شهری و شورا مهم است. متاسفانه در شهرداری تا تصمیمی گرفته می‌شود اول رسانه‌ای می‌شود. فردی را شناسایی و با وی صحبت کردید و گفتید فلان پیشنهاد را برای شما داریم، اما بعد تحت فشار فردی از تصمیم خود منصرف شدید، اگر بنا به اصلاح دارید زمانی که به جمع‌بندی می‌رسید عمل کنید.

دبیریان با اشاره به اینکه موج استعفا‌ها در شهرداری شروع شده است، تصریح کرد: افرادی که استعفا می‌دهند مشکل دارند، شما مشکل دارید و یا تعامل برقرار نمی‌شود؟ افرادی که شهرداری برای آن‌ها هزینه کرده و مدیر ساخته و افراد توانمند دارند می‌روند چرا این اتفاق می‌افتد؟ برخی افراد می‌شنوند قرار است تغییر کنندو بعد به شورا مراجعه می‌کنند و می‌گویند به ما گفتند شورا با شما مشکل دارد. شورا با مدیرانی که کار نمی‌کنند و ناسالم هستند مشکل دارد که ما به شهردار می‌گوییم و ایشان اختیار دارند تغییر دهد یا نه. رویه را تغییر دهید.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: امان از منافقان، اگر ذره‌ای تاریخ بلد باشیم از صدر اسلام همیشه ضربه‌های اساسی به پیکر اسلام از منافقان وارد سده است. جناب شهردار حواستان به منافقان، بادمجان دور قاب‌چین‌ها و خشک مقدس‌هایی که با ابزار انقلابی و جهادی و الفاظ زیبا قصد دارند منافع شخصی و جریانات خودساخته خود را پی بگیرند، باشد. مواظب وحدت جریان انقلابی اصولگرا باشید، اینگونه نباشد که عملکرد شما به این موضوع لطمه‌ای وارد کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->